Dyvinicell

Då sitter jag här igen efter en hård dags arbete med mina kamrater på surfbygget. Eftersom vi var på Nils Malmgren och fick epoxi igår kunde vi börja lägga på Dyvinicellen idag.
Dyvinicell är ett material som är väldigt lätt och hårt och som ofta används i sandwich konstruktioner. Arbetet fortskred under hela dagen. Vi hann med att täcka i princip hela översidan.
Morgondagens arbete kommer att gå ut på att jämna till skarvar samt fylla igen eventuella ojämheter med filler. Vi har även varit ute på marknaden och letat upp fenbox och mastbox som vi hoppas kommer att levereras inom en snar framtid.
P.ga förslappning hos en av medlemmarna i surfbygget har jag inte lyckats komma över några bilder att lägga upp. Men jag kan lova er få läsare ett inlägg med massa bilder de kommande dagarna.

STAY TUNED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0